Blog

Pomáhame dostať firmy medzi top 3 značky v danom odvetví

Čaká vás uvedenie novej značky na trh alebo rebranding spoločnosti? Hľadáte spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie? Potrebujete zvýšiť predaj, efektívne investovať do reklamy či marketingu? Alebo hľadáte spôsoby, ako motivovať zamestnancov či ako spojiť všetkých pre rovnaký cieľ? „Budujte značku, ktorá bude konzistentná dovnútra i navonok,“ tvrdí Daniel Bradáč, majiteľ brandingovej agentúry Generations, ktorý…

Read More

Čo naozaj zmenil Facebook v zobrazovaní v posledných dňoch?

Facebook v posledných dňoch vyvolal veľké emócie u užívateľov, primárne však na strane médií a značiek. Ide o novú funkciu Explore Feed (Prieskumník), ktorý kumuluje príspevky stránok, ktoré užívatelia lajkujú alebo by sa im mohli páčiť. Výsledkom je, že bežný užívateľ v klasickom News Feede zrazu nenarazí na organický post od spravodajského portálu, marketér na…

Read More

Príbeh značky začína vo Vašej hlave a dobrou analýzou – Kapitola druhá

Naše skúsenosti hovoria, že na vytvorenie dobrého positioningu a základu značky potrebujete zhruba 4 až 8 týždňov. Je pritom jedno aká veľká firma ste. Jednoosobová firma, malý start up, stredne veľký rodinný podnik Zlatokov alebo TMR Tatry Mountain Resorts s takmer 3 tisíckami zamestnancov, či OVB Allfinanz Slovensko so 6 500 sprostredkovateľmi v teréne. Postup…

Read More

Na značku treba čas – kapitola prvá.

Každý, kto dnes podniká, chce mať svoju značku. Pre veľa ľudí je značka logo alebo názov. Pre niektoré firmy je značka iba produkt alebo služba. Pre množstvo firiem nepodstatná vec, ktorá sa stane podstatnou, až keď začne stagnovať predaj a zlyhávajú všetky veci, ktoré majitelia a predajcovia alebo aj človek na marketingu odskúšali. “Zasekli sme…

Read More

Ako sme našli klientovi Wealth Effect Management za 14 dní 3 ľudí alebo 6 bodov ako robiť v dnešnej dobe náborovú kampaň.

Buďte úprimní. Čokoľvek, čo poviete musí vychádzať z Vašej DNA. Zdá sa to byť banálna vec, ale nie je. Poznať vlastnú DNA, pretaviť ju do základu značky a pracovať s ňou interne aj externe nedokáže každý. A pritom je to kľúč každého podnikania. Tak sa tvoria silné značky a ich úspech je preto trvalejší ako…

Read More

Ako sa robí dobré logo?

Predstavte si, že máte začínajúcu firmu, ktorá chce logo. Ako sa k nemu dostať a ako si ho vôbec vybrať? Jedna otázka je, čo by malo logo obsahovať, druhá, kde ho vziať, a tretia, podľa čoho vyberať. Čo má logo obsahovať? Je to pomerne jednoduché. Logo by nejakým spôsobom malo súvisieť s jeho vlastníkom a majiteľom…

Read More

Ako zistiť DNA Vašej firmy a použiť ju ako základ konania Vašej značky?

Minule som písal o dôvodoch, prečo meníme firmy na značky a prečo to je dôležité. Dnes sa chcem venovať jednotlivým fázam tohto procesu a začnem rovno identifikáciou firemnej DNA. Poznať DNA firmy a značky by malo byť základom jej ďalšieho konania v oblasti komunikácie. Dnes je pre nás už bežné, že to firmy nevedia a…

Read More

Meníme firmy na značky. Prečo?

Aký je rozdiel medzi firmou a značkou? Dostávam túto otázku často. Nie je to v zásade to isté? Alebo nie je to vlastne jedno? Nie je. Na Slovensku je dnes takmer 190.000 firiem. Je nemožné zapamätať si všetky z nich. Veď na čo aj :) Pamätáte si jednoducho iba 3 až 5 najsilnejších alebo najlepších v každom odvetví. A práve…

Read More

O čom bude rok 2016 v marketingu?

Máme radi začiatky. Začiatky tvorby, začiatky spolupráce s partnermi a klientmi. Na začiatku je vždy nápad, ktorý čaká dlhá cesta k realite a k výsledkom…, v tom procese je napätie, aj príjemný stres, veľa ďalších nápadov, vizuálov, skúseností, argumentov a rozhovorov, či hľadania a dôvery. Práve teraz sme na začiatku roku 2016. Aký bude podľa…

Read More

NAOZAJ VIEME, ČO PETER SAGAN ROBÍ PRE SLOVENSKO?

Myslím, že tieto fakty hovoria za všetko! – Tour de France je najväčšie športové podujatie, ktoré sa koná každoročne – Začína v júni a končí začiatkom júla po 3 týždňoch – Celé preteky majú približne 3.500 km – Celosvetovo ich sleduje okolo 3.5mld ľudí ročne – 188 krajín vysiela Tour de France – 121 TV…

Read More

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close