Projekty

Pozrite si naše projekty

Dôvera - zdravotná poisťovňa

Príležitosť viesť fúziu dvoch zdravotných poisťovní s ambíciou vytvoriť najväčšiu a najlepšiu zdravotnú poisťovňu na trhu je príliš jednoduché označiť slovom “výzva”. Nie je to jednoduchý projekt a je to zadanie pre výnimočných. A presne také to bolo. Nie jednoduché a výnimočné. Tvorba novej identity, komunikácie, tvorba produktov, predajného procesu, zmena firemnej kultúry, fúzia procesov, kontaktných miest …. jednoducho tvorba novej skvelej značky a spoločnosti od úplného začiatku, s tímom podľa vlastného výberu a najmä obrovským nasadením a nadšením.

Výsledok: 275 tisíc zákazníkov za 4 mesiace fungovania a značka, ktorá je pevná a stabilná, fungujúca a živá. Tešíme na podobné zadania. Baví nás robiť výnimočné veci.

OVB

Pozícia lídra na trhu je náročná. Treba byť vždy o niekoľko krokov pred ostatnými, byť silný, jasný a zrozumiteľný vo vnútri aj navonok. Dvadsať rokov fungovania na trhu preverí každú spoločnosť a jej pripravenosť na zmeny a príležitosti. Ak tieto fakty priradíme k firme pôsobiacej v oblasti finančného poradenstva, kde je žiadaný veľký nárast nových pracovníkov, firemná kultúra a vízia sú základnými kameňmi úspechu.OVB pod vplyvom narastajúcej konkurenie a spomenutých okolností potrebovalo projekt v oblasti change managementu. Definovať novú víziu a nájsť silu spojiť nových a starých spolupracovníkov a ich názory.Zároveň bolo cieľom dosiahnuť silnejšie postavenie v podporenej znalosti ako rastúca konkurencia.

Nová vizia OVB “Snívajte odvážnejšie” definuje spojenie s lídrom, vystihuje základný zmysel finančného poradenstva a dáva prísľub individuálneho osobného zážitku.

Je tak dobrým motívom na ucelenú komunikáciu tejto značky.

Wealth Effect Management

Wealth Effect Management

Čestný, zodpovedný a dynamický. Kľúčové hodnoty finančnej spoločnosti WEM a jej majiteľa Petra Štadlera sme zhmotnili do personalizovanej korporátnej identity. V komunikácii tejto rýchlo rastúcej finančnej spoločnosti tieto hodnoty, aj výnimočnosť ľudí, ktorí ju tvoria, cítiť. Zároveň sme spustili úspešnú rekruitačnú kampaň www.vynimocnych16.sk, vďaka ktorej sme pomohli tím rozšíriť o nových skúsených členov. Teší nás, že firma úspešne expanduje na zahraničné trhy a my budeme marketingový partner aj v tejto fáze.

Institut Bratislava

Mať v portfóliu klientov Institut Bratislava | Dior nás napĺňa veľkou radosťou. Robiť marketing pre ženskú cieľovú skupinu je krásne nielen vizuálmi a vôňami, ale aj zaujímavými ženami a celkovým výberom komunikačných kanálov. Institut Bratislava | Dior je prvý slovenský značkový kozmetický salón s 20 ročnou tradíciou a vďaka nám má redizajnovanú korporátnu identitu s webstránkou na mieru. Výber kozmetického salónu je osobná záležitosť a osobné sú aj vzťahy Institut Bratislava | Dior a jeho verných klientiek. My s nimi komunikujeme kanálmi priameho a nepriameho marketingu a emailami podľa ich správania, ale hľadáme aj nové klientky elegantným spôsobom. Komunikácia je unikátna, elegantná a zmysluplná. Takto má vyzerať efektívny marketing.

DIOR Intitut Bratislava

Ryba Žilina

Vytvoriť nový komunikačný koncept ikonickej Treske od Ryby Žilina bola srdcová záležitosť. Spolu s kreatívnym tímom DADs sme vymysleli príbeh postavený na nekonečnej láske medzi treskou a rožkom. Jednoduchý koncept z krátkych 15sec TV spotov komunikuje veľmi jednoduchou, hravou a vtipnou formou benefity produktu – nový obal, zloženie, futbalový sponzoring a ďalšie klientom želané odkazy. Koncept je ľahko rozpracovateľný na všetky ďalšie nosiče, printy, billboardy, ale aj tričká, rozhlasové spoty, či zaujímavú PFku.

Tv spoty si môžete pozrieť na Milujeme Tresku.

Ecotank

Máme radi revolučné líderské projekty. Ecotank je unikátny systém pre tankovanie vody do ostrekovačov. Tak ako si natankujete benzín, môžete si na vybraných čerpacích staniciach natankovať aj vodu do ostrekovačov. Nemusíte sa naťahovať s bandaskami a šetríte životné prostredie. Nápad aj výroba vznikli na Slovensku a mieria do sveta. Je to patentované riešenie pre čerpacie stanice. Pre túto slovenskú inováciu sme v rámci korporátnej identity realizovali webovú stránku a komunikačnú stratégiu a mierime do sveta.

Maťo Homola

Maťo je najlepší automobilový pretekár na Slovensku jazdiaci v sérii SMT FIA ETCC. Na facebooku má aj vďaka nám 60 tisíc aktívnych fanúšikov a je 7-my najpopulárnejší športovec na tejto sociálnej sieti. Kontent, marketing a sponzoring sú oblasti, v ktorých Maťa profilujeme nielen doma, ale aj v zahraničí. Sme jeho marketingovým zástupcom a prvým kontaktom pre značky, s ktorými pracuje a ktoré reprezentuje. Je mladý a mieri vysoko a sme s ním pri tom. Vieme totiž, ako sa má robiť sponzoring, aby prinášal efekt značke a jej biznisu.

Mentors club

Úspech má mnoho podôb. MentorsClub je online platforma pre kontakt medzi úspešnými a tými, ktorí na sebe chcú pracovať. Vrámci spolupráce s týmto projektom, ktorá podporuje kreatívu, vzdelávanie, osobnostný rozvoj a dobré nápady, sme spojili sily a pracujeme na novej koncepcii MentorsClubu.

SEAT Roadshow

Launch nového produktu je vždy pekné zadanie. SEAT nám zadal sériu roadshow k uvedeniu novej Alhambry a tak sme ich presvedčili, že vieme vymýšľať, robiť krásne vizuály, organizovať a oni to môžu zužitkovať v biznise. Fanúšikovia tejto dynamickej značky si prišli na svoje.

DDD Activ

Práca s odpadmi a nie celkom príjemnými záležitosťami bežného života si tiež vyžaduje firemnú identitu. Len tak ju klienti dokážu ľahko vyhľadať a osloviť. Pre nášho klienta DDD Activ sme vytvorili nezameniteľnú firemnú identitu. Z nezáživného textového modrého logotypu s troma výraznými písmenami DDD sme prešli do signálnej oranžovej, ochranného štítu a postavy, ktorá sa o všetko postará. Aj servisné firmy by mali byť značkami.

Záleží nám

Občianske združenie Záleží nám pomáha pomáhať. Je partnerom všetkým zodpovedným firmám, ktorým záleží na svojich zákazníkoch, na ľuďoch a živote na Slovensku. Je určený aj každému jednotlivcovi, ktorý potrebuje podporu.

Pracujeme na sviežej webovej stránke a pláne komunikácie, ktoré tiež veríme, že prispejú k atraktivite uverejňovaných projektov a tešíme sa z nového veľkého projektu, ktorý pomôže deťom.

Chia Power

Superplodina s výnimočnými vlastnosťami. Pre nášho klienta sme vytvorili nielen logotyp, ale aj positioning, ktorý sa odlišuje od konkurencie, pridáva Chia vlastnosti a s ktorým sa dá pracovať pri vytváraní rôznych produktových rád. Chia horse power, Chia running power a Chia active power. Aj my sme Chia!

2Muse

Pracujeme pre lídrov. Preto sme pracovali aj na novej firemnej identite dnes najlepšej prieskumnej agentúry na slovenskom trhu. Logotyp sa nerodil ľahko, ale nakoniec bolo kľúčovým slovom “zrod” myšlienky, idey, faktov, zozbieraných dát, ktoré stoja na začiatku podnikania, marketingového či biznis rozhodovania. Klient bol s logom vyjadrujúcim podstatu jeho podnikania maximálne spokojný. Šťastný klient, šťastné Generations 🙂

Rodinný lekár

Lekár na telefóne je prvá služba na Slovensku, ktorá zabezpečuje 24 hodinovú dostupnosť lekára na telefóne. Zadávateľ chcel vytvoriť identitu a produkt a postaviť firmu „na zelenej lúke.“ Na kľúč sme tak na základe dát vytvorili firmu, produkt, značku a jej komunikáciu, procesy a sieť renomovaných partnerov. Klientovi sme projekt odovzdali s kompletnou korporátnou identitou, webstránkou a spustenou PR a reklamnou kampaňou, s našimi odporúčaniami na ďalší rozvoj a zaujímavými kontaktami. Také malé kľúče od firmy. Projekt funguje a je partnerom veľkým korporáciám.

RTVS

Slovenský rozhlas a slovenská televízia fungovali desiatky rokov ako individuálne inštitúcie bez výrazných spoločenských znakov. Ich spojenie do jednej mediálnej inštitúcie – Rozhlasu a televízie Slovenska – nastolilo otázku potreby novej kultúry a identity. Akú má mať takáto nová značka filozofiu a víziu? Je vhodné pre budovanie kultúry takejto spoločnosti využiť základy z minulosti alebo ich úplne opustiť? Ako spojiť pre jeden cieľ ľudí z dvoch odlišných prostredí? Definovaním spoločnej DNA a identických hodnôt sme stanovili kľúčové hodnoty novej značky RTVS a novú spoločnú víziu. Informovať, vzdelávať, zabávať. Sme radi, že práve Generations bolo pri začiatkoch úspešnej cesty tejto novej inštitúcie, ktorá každým dňom dokazuje svoju kvalitu a opodstatnenosť na slovenskom medialnom trhu.

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close